Er der noget galt med leveringen af din avis?

Det håber vi selvfølgelig ikke, men hvis der er noget, vi kan gøre bedre, hører vi gerne fra dig. Fx hvis avisen er forsinket, gået i stykker eller slet ikke dukker op.

Der er som regel en god forklaring, og vi retter naturligvis op på problemet så hurtigt, vi kan.                  

 

SKRIV: Udfyld felterne nedenunder, så løser vi det.

Bemærk: Bestil avisen til levering, hvis du får beskeden "Avisen/Tryksagen omdeles ikke på adressen!"

 

RING: På hverdage kan du ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.  

Du skal bare være opmærksom på, at der kan gå op til tre uger, før leveringen kører normalt igen.

 

 

 

 

 

 

  • Du kan bestille aviser fra Kvickly, SuperBrugsen, 365discount og Irma.
  • Du kan se alle de gode priser, fyldt med inspiration, madglæde og hygge hver uge
  • Du kan bestille lige præcis de aviser, du vil ha’ – og de kommer ca. 2 uger efter bestilling
  • Du kan samtidig tilmelde dig e-mail nyhedsbreve og få nyheder i din indbakke fra de samme supermarkeder
  • Uanset hvor du bor i landet kan du modtage vores aviser
  • Har du 'Nej Tak Til Reklamer' på postkassen, vil du stadig modtage de bestilte aviser

Har du spørgsmål til Coop, er du altid velkommen til at kontakte Coops Kundeservice KLIK HER. eller ringe på 4386 2550 mellem 12 og 15 på hverdage.

NB: Hvis din avis ikke er kommet, kan du få hjælp ved at klikke på fanebladet ”Hvor er min avis”. Du kan også på hverdage ringe på 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.